počkejte prosím, zpracovávám data

V ČOM JE NAŠA SILA

Starostlivosť o zákazníkov

Starostlivosť o zákazníkov

Více informací >

Starostlivosť o zákazníkov

Zákaznícka starostlivosť je jedným zo základných pilierov rozvoja vášho podnikania. Vďaka outsourcingu zákazníckych interakcií získate tú najlepšiu možnú starostlivosť o vašich zákazníkov. Navyše vám uvoľní ruky od administratívnej a personálnej agendy.

Sme súčasťou Comdata Group pôsobiacej vo viac ako dvadsiatich krajinách sveta s mnohoročnou skúsenosťou naprieč celosvetovým trhom. Byť súčasťou medzinárodnej skupiny nám umožňuje ponúkať najmodernejšie technológie, know-how a best practices overené miliónmi zákazníkov. Kladieme dôraz na individuálny prístup ku klientom aj k ich zákazníkom.

ZÁKAZNÍCKA LINKA

ZÁKAZNÍCKA LINKA

Prevezmeme za vás prevádzku prichádzajúcej linky a postaráme sa o vybavenie všetkých požiadaviek na spokojnosť zákazníkov. Zameriame sa na budovanie komunity a vzťahu k značke s cieľom zlepšovať zákaznícku skúsenosť.

FLEXIBILITA SLUŽIEB

FLEXIBILITA SLUŽIEB

Našim klientom vychádzame maximálne v ústrety, či už ide o ľudské zdroje, štýl komunikácie alebo ponuku produktov. Radi pomôžeme s klasickou zákazníckou linkou, helpdeskom alebo vernostnými programami.

PODPORA PREDAJA

PODPORA PREDAJA

Snažíme sa zo zákazníckej starostlivosti získať maximum pre rast vášho podnikania. Našou tajnou zbraňou sú často opomínané techniky zvýšenia predaja, ako je cross-sell alebo up-sell, v ktorých našich operátorov pravidelne školíme.

Akvizícia a predaj

Akvizícia a predaj

Více informací >

Akvizícia a predaj

Získavanie nových zákazníkov naprieč kanálmi je našou silnou stránkou, vďaka ktorej vám dokážeme zvýšiť predaj až o desiatky percent. Na akvizíciu môžeme využiť existujúce zdroje alebo sa môžeme zamerať na generovanie nových kontaktov.

Vďaka mnohoročným skúsenostiam v odbore dokážeme postaviť proces akvizície na mieru podľa vašich požiadaviek. Či už ide o tvorbu novej databázy klientov, priamy predaj alebo predhriatie kontaktu na interné dokončenie nákupného procesu.

GENEROVANIE KONTAKTOV

GENEROVANIE KONTAKTOV

Vo svojich radoch máme aj odborníkov na výkonnostný marketing. Dokážeme vám tak pomocou marketingových nástrojov generovať nové obchodné príležitosti a so zapojením nášho kontaktného centra ich premeniť na reálne predaje.

Double Touch Method

Double Touch Method

Metóda oslovovania potenciálneho zákazníka na dve fázy minimalizuje negatívne reakcie na ponuku. V prvej fáze zisťujeme záujem o službu či produkt a následne oslovujeme dané kontakty s konkrétnou ponukou.

MULTIKANÁLOVÉ KAMPANE

MULTIKANÁLOVÉ KAMPANE

Multikanálové kampane nám umožňujú využitie kombinácie nástrojov komunikácie, ako sú e-mailing, telefónia, SMS a online kampane. Vďaka zapojeniu všetkých vstupných kanálov dokážeme maximalizovať dosiahnutie cieľa.

analýza produktu analýza cieľovej skupiny a trhu výber databázy výber komunikačného tímu a kanálu začatie predaja zber spätnej väzby
Back office

Back office

Více informací >

Back office

Zaradenie back-office do ponuky služieb prináša obrovskú príležitosť na zlepšenie zákazníckej skúsenosti v rámci starostlivosti o zákazníkov. Zároveň ponúkame aj samostatné využitie administratívnej agendy. Kompletizácia a digitalizácia dokumentov sú v našich riešeniach samozrejmosťou.

Na základe našich rozsiahlych skúseností so službami back-office sme vyvinuli jedinečnú a revolučnú platformu, ktorá automatizuje prevádzkové postupy, riadi procesy a meria výkon. Vďaka tomu umožňujeme prevádzkovým manažérom sústrediť sa na prioritné úlohy (viacúrovňové) a organizáciu (internú a externú). Pomocou špeciálneho riešenia umelej inteligencie môžu manažéri simulovať produktivitu a identifikovať najvhodnejšiu operačnú stratégiu pre svoje výkonnostné ciele.

Na základe našich rozsiahlych skúseností so službami back-office sme vyvinuli jedinečnú a revolučnú platformu, ktorá automatizuje prevádzkové postupy, riadi procesy a meria výkon. Vďaka tomu umožňujeme prevádzkovým manažérom sústrediť sa na prioritné úlohy (viacúrovňové) a organizáciu (internú a externú). Pomocou špeciálneho riešenia umelej inteligencie môžu manažéri simulovať produktivitu a identifikovať najvhodnejšiu operačnú stratégiu pre svoje výkonnostné ciele.

Správa otázok

Správa otázok

Správa databáz

Správa databáz

Riešenie reklamácií

Riešenie reklamácií

Digitalizácia

Digitalizácia

Realizácia súťaží

Realizácia súťaží

Overenie kvality

Overenie kvality

Prieskum spokojnosti

Prieskum spokojnosti

Více informací >

Prieskum spokojnosti

Prostredníctvom prieskumu spokojnosti zisťujeme zákaznícku skúsenosť, ktorú následne optimalizujeme na základe potrieb zákazníkov. Rast trhu e-commerce v Českej republike so sebou prináša väčší dopyt po kvalitnej zákazníckej starostlivosti. Vďaka našim prieskumom dokážeme identifikovať nedostatky a navrhnúť vhodné riešenia na zlepšenie zákazníckej skúsenosti a spokojnosti.

Starostlivosť o zákazníkov

Zákaznícka starostlivosť je jedným zo základných pilierov rozvoja vášho podnikania. Vďaka outsourcingu zákazníckych interakcií získate tú najlepšiu možnú starostlivosť o vašich zákazníkov. Navyše vám uvoľní ruky od administratívnej a personálnej agendy.

Zákaznická linka

ZÁKAZNÍCKA LINKA

Prevezmeme za vás prevádzku prichádzajúcej linky a postaráme sa o vybavenie všetkých požiadaviek na spokojnosť zákazníkov. Zameriame sa na budovanie komunity a vzťahu k značke s cieľom zlepšovať zákaznícku skúsenosť.

Flexibilita služeb

FLEXIBILITA SLUŽIEB

Našim klientom vychádzame maximálne v ústrety, či už ide o ľudské zdroje, štýl komunikácie alebo ponuku produktov. Radi pomôžeme s klasickou zákazníckou linkou, helpdeskom alebo vernostnými programami.

Podpora prodej

PODPORA PREDAJA

Snažíme sa zo zákazníckej starostlivosti získať maximum pre rast vášho podnikania. Našou tajnou zbraňou sú často opomínané techniky zvýšenia predaja, ako je cross-sell alebo up-sell, v ktorých našich operátorov pravidelne školíme.

#

O vašich zákazníkov sa postaráme v 30 svetových jazykoch

Plánujete vstúpiť na nový trh? Neváhajte a obráťte sa na nás, radi vám pomôžeme

ANGLIČTINA

ANGLIČTINA

Španělština

Španělština

NEMČINA

NEMČINA

FRANCÚZŠTINA

FRANCÚZŠTINA

ČEŠTINA

ČEŠTINA

SLOVENČINA

SLOVENČINA

MAĎARČINA

MAĎARČINA

TALIANČINA

TALIANČINA

… a mnoho ďalších svetových jazykov

Chcete znížiť náklady a zvýšiť efektivitu?

Povolajte outsourcing do služby

Business process outsourcing (BPO) odkazuje na zabezpečenie procesov mimo primárnej činnosti organizácie na externého partnera s cieľom minimalizovať náklady a zvýšiť efektivitu.

Externé kontaktné centrum so sebou prináša:

Snížení provozních a personálních nákladů

Zníženie prevádzkových a personálnych nákladov

Zvýšenie efektivity procesov

Zvýšenie efektivity procesov

Zvýšenie efektivity výkonnostných manažérov

Zvýšenie efektivity výkonnostných manažérov

Priamu kontrolu kvality zákazníckej starostlivosti

Priamu kontrolu kvality zákazníckej starostlivosti

Flexibilitu personálnej agendy

Flexibilitu personálnej agendy

Posilnenie mena značky a budovanie komunity

Posilnenie mena značky a budovanie komunity

Zlepšenie zákazníckej skúsenosti

Zlepšenie zákazníckej skúsenosti

Využitie najmodernejšej technológie a inovatívnych riešení

Využitie najmodernejšej technológie a inovatívnych riešení

Jednotné riešenie pre globálny trh

Jednotné riešenie pre globálny trh

Technológie a inovatívne riešenia

ANALÝZA REČI

ANALÝZA REČI

ANALÝZA REČI

Comdata je partnerom medzinárodného projektu BISON, ktorý umožňuje analyzovať až 100 % hovorov. Pokročilá analýza reči nám pomáha lepšie porozumieť zákazníkom, vyvíjať predajné stratégie alebo sledovať pozitívne a negatívne odozvy zákazníkov v call-scripte. Vďaka analýze reči získate úplne dokonalý nástroj na zlepšenie komunikácie s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi. Naše analýzy zvládajú odhaľovať chyby v procese oslovovania zákazníka a vďaka prepracovaným reportom navrhovať zmeny komunikácie. Zvládame pracovať s metadátami, posielať automatizované reporty a dáta sledovať po agentoch alebo jednotlivých hovoroch.

Techsee

Techsee

Techsee

Vďaka našej unikátnej technológii vzdialeného prístupu sa operátori môžu jednoducho spojiť so zákazníkom napríklad cez kameru mobilného telefónu a následne s ním riešiť problém alebo otázku oveľa lepšie. Všetko prebieha cez webové stránky technickej podpory pri využití najmodernejších technológií. Vyjdite v ústrety zákazníkom a maximalizujte ROI. Nie sú potrebné žiadne aplikácie a vďaka našej technológii môžete očami zákazníka riešiť jeho problém. Zvýšte si svoje FCR v priemere o 20 % a pomáhajte zákazníkom intuitívne a jednoducho.

Chatbot

Chatbot

Chatbot

Vďaka nášmu unikátnemu nástroju sa už nemusíte spoliehať len na operátorov a môžete byť zákazníkom k dispozícii 24/7. Chatbot odpovie na otázky a vďaka strojovému učeniu neustále odpovedá lepšie a lepšie. Chatbot je inovatívnym riešením vonkajšej komunikácie vďaka širokej škále možných cieľov, či už ide o navigáciu zákazníka, eskaláciu komunikácie alebo jeho dovedenie do cieľa. Zároveň môžete túto technológiu aplikovať na akýkoľvek kanál, či už ide o webové stránky, Messenger a iné.

BIOMETRIKA

BIOMETRIKA

BIOMETRIKA

Hlasová analýza využívaná na bezproblémové overenie (identifikuje volajúceho okamžite a s najvyššou presnosťou na základe jedinečných hlasových charakteristík), zvýšenie bezpečnosti (ďalší krok vo vašej bezpečnosti bez toho, aby zákazník musel poznať akékoľvek ďalšie overovacie heslá, čo by sťažilo prístup k vám) a prevenciu podvodov (zabráňte podvodom tým, že jednoducho označíte každého volajúceho, ktorý tvrdí, že je vaším klientom, ale nezodpovedá hlasovému odtlačku). Technológia je jazykovo nezávislá – nezáleží teda na tom, akým jazykom klient hovorí, dokonca ani prízvuk neovplyvní výsledok analýzy. Hlasové overovanie skracuje fázu overenia až o 20 sekúnd, čo umožní agentom tráviť čas nad požiadavkou klienta, a nie nad zdĺhavým overovaním.

WhatsApp

WhatsApp

WhatsApp

Klasické komunikačné kanály sú v zákazníckej starostlivosti nevyhnutnosťou. Buďte svojim zákazníkom o krok bližšie vďaka využitiu WhatsAppu. Komunikačné aplikácie zákazníci používajú v bežnom živote, preto ich využitie pre zákaznícky servis prináša pridanú hodnotu vášmu podnikaniu. Táto aplikácia vám umožní nadviazať hlbší vzťah s vašou komunitou, ktorá vás následne odmení vyšším predajom.

Multichannel

Multichannel

Multichannel

Aby sme optimalizovali vašu prevádzkovú efektivitu a zaistili plynulejšie cesty zákazníkov, poskytujeme rôzne inovatívne služby s pridanou hodnotou. Vďaka viackanálovej ponuke dokážeme zaistiť kompletnú správu front- a back-office, monitorovanie spokojnosti zákazníkov, správu faktúr, riadenie objednávok, reklamácie a riešenie sporov. Medzi najčastejšie využívané kanály patria napríklad prichádzajúce a odchádzajúce linky, elektronická korešpondencia, SMS, sociálne siete a mnoho ďalších.

PARTNERSKÝ PORTÁL

PARTNERSKÝ PORTÁL

PARTNERSKÝ PORTÁL

Partnerský portál vám poskytuje komplexný prehľad celého projektu. Slúži na rýchlu orientáciu a zmapovanie diania na projekte. Na dennej báze ukazuje štatistiky, grafy, prehľady vybavených hovorov, detaily, poznámky a exporty. Prináša možnosti si hovory vypočuť a analyzovať. Partnerský portál je veľmi intuitívny a prispôsobuje sa požiadavkám partnera a projektu.

Nebojte sa nás osloviť s akoukoľvek technológiou

Spoločne vymyslíme najlepšie riešenie pre váš biznis

V rámci Comdata Group sa delíme o najmodernejšie technológie a know-how, a preto dokážeme ponúknuť najinovatívnejšie riešenie na mieru. Viac o našich globálnych technológiách nájdete TU.

Skontaktujte sa s nami

Prevádzkovateľom webovej stránky je spoločnosť Comdata Slovakia s.r.o., ktorá ako prevádzkovateľ osobných údajov používa na tejto webovej stránke súbory cookie na zlepšenie používateľského zážitku, analýzu návštevnosti a presnejšie zacielenie reklamy. Viac informácií nájdete tu

Prispôsobenie súborov cookie
Všetko odmietnuť
Prijať všetko